reklama

Referendum o čom???

Stále nás zasypávajú článkami o ňom. Či už tu na blogu alebo na iných stránkach, stranách novín a časopisov. Nezastaviteľne sa blíži a pomaly rozdeľuje túto krajinu na 2 tábory. Pre a proti. Snaží sa vyštvať istú skupinu ľudí na okraj spoločnosti a čo najviac jej skomplikovať život. Referendum (vraj) o rodine. Synonymom konkrétne tejto formy priamej demokracie je podľa mňa vyhodenie peňazí, či spôsob akým si chce niekto niečo dokázať....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (70)

Možno som už stá, ktorá píše článok na túto tému, no nech som aj tisíca. Len takýmto spôsobom sa dá vyjadriť svoj postoj a podeliť sa s ním. 3 otázky:O zákaze manželstiev ľudí rovnakého pohlavia, zákaze adopcie detí pármi rovnakého pohlavia a možnosti odrieknuť sexuálnu výchovu detí.

Nikdy som sa veľmi nezaujímala o slovenskú politiku. Kto bude premiér, prezident. Nezaujímalo ma aké tendre kto získal, aké škandály a konflikty majú medzi sebou poslanci. Len sem-tam keď zaznelo niečo naozaj kontroverzné, som sa ozvala. Neriešila som svoje politické preferencie, keď sa ma niekto pýtal povedala som, že zatiaľ nemám. Asi som ešte príliš mladá. Neviem. Možno keď dospejem, budem mať záujem o politiku. Nateraz však nechcem byť dospelá, aj keď už skoro rok som. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stále čítam aktuality a články o tomto ,,vynáleze" Aliancie za rodinu. Nejako ma to nelákalo sa takto verejne vyjadriť až do dnešného dňa. Veľmi ma zaujímal názor osôb, o ktorých osude sa bude rozhodovať. A tak som sa spýtala, keďže ich mám vo svojej blízkosti. Odpovedali, resp. neodpovedali vetou, ktorá dostatočne vyjadrila ich pocit, že spoločnosť ich chce obrať o možnosť normálne žiť: ,, Vieš čo Iva, nebudeme si kaziť náladu, dobre?" Viac už sme sa na túto tému nebavili. 

Títo podľa 400 000 Slovákov, ktorí sa podpísali za konanie, iní ľudia sú úplne ako my. Majú rovnaké telo, 2 ruky, 1 hlavu a 1 srdce. Konkrétne tí okolo mňa sú úžasní mladí a inteligentní ľudia, skvelí priatelia, s ktorými si naozaj mám stále čo povedať. Majú vízie a sny. Vedia nenávidieť aj milovať. Odpúšťať aj zabúdať. V živote chcú byť úspešní, no najmä šťastní. Šťastní s blízkymi, priateľmi ale aj s niekým, kto bude po ich boku kráčať celý život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sama mám vzťah. Nebojte sa Aliancia. Je to s osobou opačného pohlavia. Som podľa vás tá správna, zdravá no nie? Milujem ho najviac na svete. Je to človek, ktorý ma dokáže vypočuť, pochopiť, dopĺňa moje myšlienky, dáva mi silu ísť ďalej. Nedokážem si predstaviť, že by mi niekto nedovolil legálne byť jeho ,,druhou polovicou". Alebo že by niekto zakázal, aby sme mali spolu deti, alebo si ich adoptovali. Cítila by som sa odsunutá, vyradená, bez práva.

Zamyslime sa nad tým o čom ideme rozhodovať. Možno ste najväčší kresťan, zástanca božích zákonov. Čo ak by sa vaše dieťa odhodlalo prezradiť vám, že je homosexuál? Vyhodili by ste ho z domu? Zatratili? Veď to by bol omnoho väčší hriech. Mali by ste oceniť jeho odvahu, že pred človekom ako vy odhalil túto skutočnosť. Hanbili by ste sa zaňho? Prinútili by ste ho aby za s tejto ,,choroby" vyliečil? Ktovie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak je v hocijakej rodine láska, porozumenie, podpora a rešpekt, bude fungovať. Nech už je zložená z muža a ženy, dvoch žien alebo dvoch mužov. Aj v rodine muža a ženy sú problémy, rozvody, nevera. Aj o tom budeme raz hlasovať? Zakážeme rozvody? Je to absurdné.

Vravia, že 7. februára bude referendum. Ja vravím,že bude sobota. Úplne obyčajná sobota. Taká kedy nepristúpim k urnám. Nič nezaškrtnem. Len prejdem okolo obecného úradu v našej obci a pokrútim hlavou nad tým, kde všade sa tie peniaze dali lepšie využiť. Je to síce najvyššia forma demokracie, pýtajú sa však nesprávne otázky. Aliancia za rodinu tvrdí, že ak sa to nepodarí, skúsia to o 3 roky zas. Veď Slovensko je bohaté, nemá dlhy, ľudia tu majú nadpriemerné platy, peňazí máme aj na rozdávanie....

Ivana Hečková

Ivana Hečková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka, ktorá rada trávi čas s priateľmi, rodinou, miluje módu a všetko s ňou spojené, občas píše. Nemám rada nudu a ničnerobenie, stále potrebujem byť v pohybe a v kontakte s ľuďmi. Občas komplikované myšlienkové pochody hodené na papier môžu trocha zaskočiť niektorých čitateľov :) Zoznam autorových rubrík:  NáboženstvoSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu